اطلاعیه فرمت پوستر و مقالات هفته پژوهش 1402

16 10 2023
کد خبر : 5773706
تعداد بازدید : 8017

فرمت پوستر هفته پژوهش 1402

فرمت مقالات هفته پژوهش 1402

 

​​​​​​​

                    اطلاعیه مقاله دانشجویی هفته پژوهش 1402

                    مهلت ارسال و تأیید مقاله تا 1 آذر  

به اطلاع می­رساند دانشجویان گرامی دانشکده ادبیات و علوم انسانی علاقمند به ارائه مقاله در هفته پژوهش می­توانند متن کامل مقاله خود را حداکثر تا تاریخ 1402/9/1 در فرمت زیر به صورت فایل word و pdf  آماده نموده و پس از تأیید استاد محترم راهنما اقدام به تهیه پوستر با فرمت پیوست به صورت فایل jpg نمایند. سپس لازم است نسبت به ثبت­نام و بارگذاری فایل مقاله و پوستر در سامانه داده­ پردازی پژوهش بخش تالار مجازی، با لینک زیر که به زودی فعال خواهد شد اقدام نمایند:  https://research.guilan.ac.ir/research/presentation.php   

روند بارگذاري مقالات هفته پژوهش و فناوري توسط دانشجویان در سامانه داده­­ پردازي پژوهش/ تالار مجازي پژوهش و فناوري به شرح زیر می­باشد:

دانشجویان پس از تکمیل مشخصات، نسبت به ثبت مقاله و آپلود محتوي اقدام نمایند. در این مرحله باید کد پژوهشی استاد راهنما جستجو و ثبت شود.

2ـ پس از اتمام و تکمیل محتواي پژوهشی، دانشجو باید مقاله را تأیید و ارسال نماید.

3ـ استاد راهنما محتوي مقالات ارائه شده را در صفحه شخصی خود در سامانه داده ­پردازي پژوهش، بخش تالار مجازي پژوهش و فناوري بازبینی و تأیید نماید.

4ـ مقالات تأیید شده توسط استاد راهنما، توسط کارشناس دانشکده و سپس معاون پژوهش و فناوري دانشکده تأیید شود. (این قسمت نهایتاً در تاریخ  1402/9/4 به پایان خواهد رسید)

5ـ مقالات مورد تأیید معاون پژوهش و فناوري دانشکده، به صورت خودکار کد اعتبارسنجی دریافت می­کند و دانشجو می­تواند نسبت به دریافت گواهی ارائه مقاله با استفاده از آن کد اقدام کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و به روز در خصوص برگزاری برنامه­ های هفته پژوهش به وبسایت دانشگاه گیلان/ دانشکده­ ها/ دانشکده ادبیات و علوم انسانی/ پژوهشی/ هفته پژوهش 1402 دانشکده مراجعه نمایید.

راهنمای تدوین مقاله همایش دانشجویی هفته پژوهش 1402 دانشکده ادبیات وعلوم انسانی:

عنوان مقاله: به صورت پررنگ، B Nazanin 12 Bold، وسط چین باشد.

نویسندگان: ابتدا نام و نام خانوادگی نویسنده (نویسندگان)، مقطع تحصیلی، گروه آموزشی، آدرس ایمیل ذکر شود.

چکیده: حداکثر شامل 200 کلمه به اهداف، روش­ها، نتایج اشاره شود. نوع قلم متن چکیده B Nazanin 11 باشد.

واژگان کلیدی: تعداد واژگان کلیدی حداکثر شش کلمه باشد.

متن مقاله شامل بخش­های مقدمه و طرح مسأله، یافته ­ها (متن اصلی) نتیجه ­گیری، منابع باشد.

نوع قلم متن مقاله B Nazanin 12 باشد. نوع قلم متن منابع  B Nazanin 11 باشد.­

نکات مهـــم: مقالات ارسالی باید شامل عنوان، نام نویسندگان، مقطع تحصیلی، نام گروه، چکیده، واژگان کلیدی، مقدمه و طرح مسأله، یافته ­ها، بحث و نتیجه­ گیری و منابع مورد استفاده باشد. کل مقاله حداکثر در 5 صفحه و فاصله خطوط 1 سانتیمتر (single) و حاشیه­های بالا و پایین و راست و چپ 5/2 سانتیمتر تنظیم شود. مقالات دانشجویان رشته زبان و ادبیات انگلیسی، با فونت  Times New Roman تنظیم شود. برای استفاده از امتیاز مقاله در نمره پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی، مقاله باید دارای یک نویسنده بوده و موضوع مقاله در ارتباط با پایان­نامه باشد. نوع ارائه مقالات در سامانه داده­ پردازی پژوهش به صورت پوستر خواهد بود. برنامه­ های هفته پژوهش سال 1402 متعاقباً اعلام خواهد شد.

             پیروز و سر بلند باشید.

معاونت پژوهشی و اجرایی دانشکده ادبیات و علوم انسانی

                      آبان 1402

 

 

 

 

 


دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب